سبک زندگی
به دنبال رد پای دوست...

سیر نمایشگاهی جایگاه زن 7 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 6 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 5 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 4 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 3 سیر نمایشگاهی جایگاه زن 1 سیر نمایشگاهی زن مسلمان جواب دندان شکن..... دل، انسان و دنیا.... چگونه پاکدامنی زنان خود را حفظ کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تمدن یعنی....... آزادی... آدما از لحاظ فهمیدن چند دسته هستن؟؟؟؟؟ زندگی واقعیت نه خیال.... سبک زندگی 2 به نظر شما واقعیه؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! سبک زندگی جمله ای بسیار مهم در امر تبلیغات....


سبک زندگی

بسم الله

سلام به دوستان مهربان.

سبک زندگی یکی از دغدغه های مهم و اساسی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سبک زندگی از مهم ترین عوامل زیر ساختی تمدن است. برای ساخت تمدن نیاز به یک سبک زندگی متناسب با اندیشه های بنیادین آن تمدن می باشد.

توضیح بیشتر بعد از پایان ذکر بیانات رهبر عزیز آقا سید علی خامنه ای (حفظه الله) در مورد سبک زندگی داده خواهد شد در این قسمت به برخی از این اشارات ایشان پیرامون سبک زندگی می پردازیم.

« نکته اول(در سبک زندگی ایرانی اسلامی) این است که رفتار اجتماعی و یبک زندگی تابع تفسیر ما از زندگی است.

هدف زندگی چیست؟ هر هدفی که برای زندگی معیین بکنیم؛ برای خودمان ترسیم بکنیم متناسب با خود یک سبک زندگی به ما پیشنهاد می شود. به طور طبیعی یک نکته اصلی وجود دارد و آن ایمان است.

یک هدفی باید ترسیم کنیم؛ هدف زندگی را (و) به او ایمان پیدا کنیم. بدون ایمان پیشرفت در این بخش ها(اهداف زندگی) امکانذیر نیست. مسئله ایمان مهم است. ایمان به یک اصل، به یک لنگرگاه اصلی اعتقاد. یک چنین ایمانی باید وجود داشته باشد. بر اساس این ایمان سبک زندگی انتخاب خواهد شد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: خودم، ،
:: برچسب‌ها: سبک زندگی, تمدن اسلامی, سبک زندگی ایرانی, سبک زندگی اسلامی-ایرانی, ,

نویسنده : مهدی تاریخ : سه شنبه 23 / 1 / 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به به دنبال رد پای دوست... مي باشد.